لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
نشان خواهیم داد که یک تیم هستیم

نشان خواهیم داد که یک تیم هستیم

جیانلوئیجی بوفون ، کاپیتان بیانکونری ، به همراه آلگری در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر دورتموند شرکت کرد.

 

"حداقل در هنگام ورود به زمین ، در تونل ، چند فلاش دوربین ، چند عکس و فکر هایی در سر می آیند اما من امیدوار و مطمئنم که بعد از آن تمام تمرکز بر روی بازی خواهد بود ، برای 90 دقیقه ، 120 دقیقه ، برای کسانی که آنجا خواهند بود. چرا که (این بازی) برای ما پر اهمیت است.

 

این دیدار نشان خواهد داد که ما یک تیم هستیم که می تواند فوتبال خوبی را در مقابل همگان ارائه کند و در مواقعی حتی می توانیم بازی خود را بر دیگران تحمیل کنیم. چرا که در آخر فکر می کنم بورسیا جزو پنج یا شش تیم برتر اروپاست. 

 

حقیقت اینکه بازی برابری مقابل آنها انجام دادیم و در واقع حتی در مواقعی بهتر بودیم نشانه ی خوبی است. اما فردا باید آن را تکرار و تثبیت کنیم."

 

اسکودتو کسب شده؟

 

"خب ، 14 امتیاز پیش بودن زیاد است و کمی به این فکر کردیم که می توانیم این شاهکار را انجام دهیم ، تکرار عنوان برای چهارمین بار پشت هم.

 

من برای خود ، بازیکنان و هوادارن خوشحالم اما بطور اختصاصی برای آلگری خوشحالم ، زیرا که تنها یک مرد شجاع می تواند یوونتوسی را تحویل بگیرد که سه فصل پشت هم قهرمان سری آ شده است ، احتمالاً به این خاطر که هیچکس ، از جمله ما ، فکر نمی کردیم که بتوانیم آن را تکرار کنیم."

 

"(در این استادیوم) اغلب در این سطح از فوتبال ، شما بسیاری از توقعات را چه در سطح ملی و باشگاهی پایین می آورید ، شما از بازی کردن لذت می برید ، در این مواقع با بازی در این استادیوم همیشه بازی های بزرگ و دیدار هایی خاص رخ می دهد."

 

کار دشواری پیش روست؟

 

"انتظار دارم که به درستی عمل کنیم. هنگامی که چنین بازی هایی مقابل چنین تیم هایی با کیفیت دورتموند برگزار می شود ، فکر می کنم که بازی دفاعی خواهد شد اما فرصت هایی هم با تقسیم درست توپ در حمله وجود خواهد داشت."

 

قضاوت این فصل در این بازی؟

 

"آنیلی تفسیر درستی کرد. جدا از اتفاقات ، اگر بر بازی فردا فائق آییم نشان خواهیم داد که به سطح بالایی از اروپا رسیده ایم و در ایتالیا نیز تایید می کنید که فصل خوبی را پشت سر می گذاریم. اما تا زمانی که می توانیم این رویا را ادامه دهیم آن را گسترش خواهیم داد و دنبال خواهیم کرد چرا که ضرری ندارد و کیفیت ادامه این مسیر را داریم."

 

چگونه از سد بورسیا عبور می کنید؟

 

"مشاهده غلبه یوونتوس بر دورتموند (در بازی قبل) که توانایی زدن گل سوم را هم داشتیم. آنها هم از برتری شان آگاهند چرا که بازی در خانه مزیت شان است اما همانطور هم می دانند که مجبور به مواجهه با تیمی هستند که گروهی با شاکله ای منسجم برای مدیریت لحظات پر التهاب بازی است همانطور که جدا از آن کیفیت لازم را دارد."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: